niedziela, 11 maja 2014

Witam :)

Dzień Dobry Wszystkim! :)
Nazywam się Liliana,Wiem dość nietypowe imię, ale rodzice mnie tak nazwali nie wiedząc czemu xd Szesnaście lat temu przyszłam sobie na świat[rocznikowo] i jestem nowa tutaj na bloggerze. Obserwowałam część blogów, teraz gdy założyłam konto staram się na każdym z nich, na tych, które urzekły moje serce pozostawić po sobie ślad. Wybaczcie, jeśli skomentowałam je marnie ;/.
Wiem, że jestem nowa i ciężko chociaż w połowie będzie mi dosięgnąć tyle wspaniałości ile udało się Wam, ale będę się starać :).
Kilka miesięcy już bazgrze coś w swoim niebieskim notatniku i postanowiłam to przelać na kartkę xD, a raczej na bloga.
Za kilka dni pojawi się tu wszystko, co ma się pojawić xd, bardzo ogólnie nazwane, wiem :D.
Dziękuję wszystkim chociażby za samo przeczytanie tego posta :) to wiele dla mnie znaczy, szczególnie od takich osób jak Wy, bo blogger to jedna wielka rodzina :).

Już wkrótce zapraszam na historię serialu Violetta "Paradise" ...


Liliana xD

2 komentarze:

  1. Hej ^^
    Liliana to śliczne imię! Jest piękne, zazdroszczę Ci xd
    Będę czytała, oczywiście, ale moje komentarze są beznadziejne, zresztą tak jak ja. Więc nie spodziewaj się jakiś fajnych kom'ów ode mnie ;D
    Życzę Ci, żebyś miała dużo czytelników, mnóstwo komentarzy, wyświetleń, obserwatorów i dużo, dużo więcej <3
    Chyba nie będziesz się fochała, jeśli zareklamuje się tu? xD
    Łapaj:
    ser-la-letra-en-mi-cancion.blogspot.com
    Czekam na Twój prolog c;

    Nina Verdas ♥

    PS. Jestem pierwszą czytelniczką, c'nie? ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam :)
    Mam prośbę, czy do czasu, aż zaobserwuję tego bloga, będziesz mogła informować mnie o nowych notkach? Teraz jestem na telefonie i nie mg tego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń